Tillagt till din kundkorg

Tyvärr, det verkar ha uppstått ett fel. Var god och försök igen.

Antal:

Summa: ( produkter I din kundkorg)

Har du en fråga?

Har du en fråga?

Om du inte kan hitta svaret på din fråga här, var vänlig logga in på ditt konto och skicka ett meddelande till vår kundtjänst via Kundtjänst Kontaktcenter.

Allmänt

Glossybox är en prenumeration på en lyxig box fylld med fem skönhetsprodukter som skickas hem till dig en gång i månaden. Boxen innehåller skönhetsprodukter från såväl internationella som svenska märken. Produkterna kan bestå av smink, hudvård, hårvård, parfym eller liknande från skönhetsvärlden och är vanligtvis mindre än originalförpackning.


Vi försöker att anpassa innehållet bland annat baserat på vad du fått tidigare och hur du fyllt i din skönhetsprofil (läs mer under "Hur fungerar min skönhetsprofil?"). På vår hemsida hittar du information kring produkterna och tips om hur du bäst kan använda dem. Det är endast 5 produkter du får i din box och på sidan ’Tidigare boxar’ syns alla produkter i fullstorlek. Storleken på produkterna varierar, men vanligtvis är de mindre än originalprodukten.

Vår hemsida brukar fungera som bäst om du använder en dator och inte mobil/läsplatta. Vi rekommenderar även att byta webbläsare till google chrome detta då vår hemsida inte konsekvent stöds av Internet Explorer, Safari, iPads eller mobiltelefoner.


Om det inte löser problemet, kontakta oss via ”Kundtjänst Kontaktcenter” genom att logga in på ditt glossykonto hos oss. Om du har möjlighet så vore det toppen om du kan bifoga en skärmdump av problemet.

Tyvärr kan vi inte garantera att din GLOSSYBOX är fri från vissa ämnen eftersom vi har olika produkter samt samarbetar med olika varumärken varje månad. Om du lider av en allergi ber vi dig att noggrant läsa innehållsförteckningen av produkten. Du hittar mer information på vår hemsida under ”TIDIGARE BOXAR”.

Limited Edition-boxen är en engångsbox och beställs utanför ordinarie prenumeration. De finns endast i en begränsad upplaga så långt lagret räcker men du får beställa fler boxar än en om du vill. Det går inte att fylla i en skönhetsprofil men det kommer att vara möjligt att recensera boxen och samla GLOSSYCredits. Du kan köpa våra limiterade boxar med GLOSSYCredits.

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss med alla dina funderingar! Du kontaktar oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Du loggar in på ditt konto, klickar dig vidare in på ”Mitt konto” och skrollar dig ner till Kundtjänst Kontaktcenter och klickar dig in på "Meddelande".

Min Prenumeration

Du kan när som helst avsluta din prenumeration. För att avsluta din löpande månadsprenumeration gör så här:

- Logga in på ditt glossykonto här

- Klicka på "Mitt konto” > "Min prenumeration" > skrolla ner och tryck på knappen "Avbryt min prenumeration"


Avslutar du din prenumeration kommer din sista box att bli nästkommande månadsbox, detta pga vår uppsägningstid.


Observera att vi har en månads uppsägningstid. Det innebär att du debiteras för en box till, utöver den som du senast betalat för, efter att du avlutat din prenumeration. Däremot har du en ångerrätt på 14 dagar, vilket betyder att din prenumeration cancelleras helt om du avbryter ditt köp inom 14 dagar från beställningen (dock kan första boxen redan ha skickats, denna blir då din enda box).


Det går inte att återaktivera en avslutad prenumeration.


Dina GLOSSYCredits kommer finnas kvar på ditt konto även efter cancellering (GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter att du mottagit dem).

Du kan återställa ditt lösenord genom att klicka på "Glömt ditt lösenord?" via länken.

Om du fortfarande har problem att logga in eller inte minns vilken mailadress ditt glossykonto är registrerat på får du skapa ett nytt konto här och skriva ett meddelande till oss via "Kundtjänst Kontaktcenter" inne på ditt nya konto.

En 3-, 6- eller 12 månaders prenumeration måste sägas upp månaden innan du får din sista box annars förnyas den med samma antal månader. Avslutar du din förnyelse efter att detta datum alternativt efter att den har förnyats kommer din uppsägning gälla efter den kommande perioden.


Exempelvis: Har du en 6 månaders prenumeration som startar med februariboxen och slutar med juliboxen måste du säga upp den automatiska förnyelsen via ditt konto senast den sista juni. 


Du gör det via ditt konto, se beskrivning nedan, eller via kontakt med vår support. Supporten når du via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt konto genom att logga in på ditt konto > "Mitt konto" i högra hörnet > Skrolla ner till Kundtjänst kontaktcenter och välj "Meddelande"


Observera att det inte går att återaktivera en avslutad prenumeration.


För att avsluta din 3, 6 eller 12 månaders prenumeration gör du följande:

- Logga in på ditt glossykonto

- Klicka på "Mitt konto” > "Min prenumeration" > "Avbryt min prenumeration"

- Du kommer få ett mail som bekräftar att din prenumeration är uppsagd


Observera! Förnyelsefunktionen gäller inte vid presentprenumerationer då de löper ut automatiskt. Läs mer under "Present".


Dina GLOSSYCredits kommer finnas kvar på ditt konto även efter cancellering (GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter att du mottagit dem).

Observera att det inte går att återaktivera en avslutad prenumeration.

När du flyttar eller byter leveransadress är det viktigt att uppdatera till den aktuella på ditt konto och prenumeration hos oss. Detta då vi alltid skickar din box till den leveransadress du angivit.


För att ändra kontakt- och leveransuppgifter vid en prenumeration gör du följande:

> Logga in på ditt konto

> Klicka in på "Mitt konto"

> Skrolla ned till "Prenumerationer" och klicka in på din aktiva prenumeration

> Skrolla ned till "Leveransdetaljer" och klicka på "Ändra adress"

> Klicka dig vidare in på "Lägg till adress"

> Fyll i önskad adress och spara


VIKTIGT! Lägg till din adress på din prenumeration för att aktivera den - det gör du genom att trycka på "LEVERERA TILL FÖLJANDE ADRESS"-knappen (det är inte förrän du trycker på den här adressen som du aktiverar den på din prenumeration).


Har du fler prenumerationer på samma konto måste du manuellt in på vardera och aktivera adressen. 


Observera! Om du vill att ändringen ska gälla för månadens box är det viktigt att du ändrar dina uppgifter innan den sista i månaden innan. 

När du väl har en prenumeration på GLOSSYBOX kan du när som helst komma åt och redigera din skönhetsprofil. Den kommer i form av ett kort frågeformulär som frågar om dina skönhetspreferenser. Detta hjälper oss att välja produkter som mest effektivt tillgodoser dina skönhetsbehov. Du kan också komma åt din profil genom att logga in på ditt konto och klicka på "Min skönhetsprofil”. Observera att du enbart kan ha en skönhetsprofil per konto. Våra boxversioner matchas så nära dina specifikationer som möjligt.

Vi försöker att anpassa innehållet i din box efter svaren i din profil så gott det går med de varumärken och produkter som vi samarbetar med varje månad. Den fungerar alltså som en riktlinje. Tanken med Glossybox är att du ska få chansen att prova på märken och produkter du kanske annars inte skulle testat, för att du ska kunna hitta dina nya personliga favoriter. Du kan alltid uppdatera informationen genom att logga in på din profil och klicka in på ”Mitt konto”, skrolla ner till ”Skönhetsprofil” och välj ”Redigera”.


Observera att du enbart kan ha en skönhetsprofil på ditt konto. Önskar du ha fler prenumerationer med olika skönhetsprofiler rekommenderar vi att du startar upp ett nytt konto för respektive prenumeration.

Vänligen läs mer om hur vår returpolicy fungerar i våra användarvillkor eller kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter genom att logga in på ditt glossykonto.

Glossybox: Löpande månads prenumeration 159 kr/månaden, 3 månaders prenumeration 477 kr, 6 månaders prenumeration 799 kr och 12 månaders prenumeration 1499 kr. Vi har även presentkort på 6 eller 12 månader; 6 månaders presentkortsprenumeration 799 kr och 12 månaders presentkortsprenumeration 1499 kr.


The Man Box: 169 kr/per box (skickas en gång per kvartal; mars, juni, september och december). 

Om du väljer en vanlig månadsprenumeration, kommer den första betalningen ske direkt vid beställning. Betalning sker alltid i förhand av kommande box. Efterföljande betalningar dras den 1:a i respektive månad (var tredje månad för The Man Box-prenumerationer som är köpta innan 5 december 2017). 


Månadsprenumerationen kan när som helst sägas upp. Det gör du via ditt konto hos oss. För mer information se “Hur avslutar jag min prenumeration”.


Om du inte avslutar månadsprenumerationen ligger den kvar löpande och du får en härlig box varje månad!


Observera att pågående beställningar inte kan avbrytas.

Om du väljer en tidsbestämd prenumeration betalar du för alla boxar direkt vid beställning (477 kr för prenumeration på 3 månader, 799 kr för prenumeration på 6 månader och 1499 kr för prenumeration på 12 månader).


Avslutar du inte din tidsbestämda prenumeration så kommer den att förnyas automatiskt med samma antal månader som tidigare, detta för att du inte ska missa någon av våra härliga boxar! 


Vill du inte fortsätta att prenumerera måste du avsluta prenumerationen via ditt konto och in på den aktiva prenumerationen, väl där trycker du på knappen ”Avbryt prenumeration”. Det måste göras senast månaden innan du får din tredje, sjätte eller tolfte box.


Observera att pågående beställningar inte kan avbrytas.

Om du vill byta till en annan prenumerationsform, eller om du kanske har ett presentkort som du vill lösa in, måste du vänta tills din nuvarande prenumeration löpt ut. Här kommer ett exempel på hur du kan göra för att undvika dubbla boxar:


Har du t.ex. en 6-månadersprenumeration som börjar i februari och slutar i juli så måste du säga upp den månaden innan sista boxen för att undvika en förnyelse (för mer information se “Hur avslutar jag min prenumeration”). Efter den 1 augusti kan du sen logga in och beställa din nya prenumeration. Säljstart för respektive månadsboxar är alltid den 1:a varje månad.

Betalning

Du kan för närvarande betala med antingen Visa, MasterCard, American Express, PayPal eller faktura med Klarna. Väljer du betalkort är det viktigt att ditt önskade betalkort är öppet för utlands- och internetköp.


Om du har flera prenumerationer på ditt konto måste du gå in på respektive prenumeration för att uppdatera till ditt nya betalkort.


Om du väljer att betala med faktura från Klarna är det viktigt att du använder de uppgifter (namn och adress) du är folkbokförd på. Leverans- och fakturauppgifter måste vara samma och detta av säkerhetsskäl. Det går alltså inte att beställa en prenumeration till en annan leveransadress än den man är folkbokförd på eller till en annan person om man önskar välja Klarna som betalmedel. Välj då istället betalkort eller PayPal. 


Observera! Tänk även på att betalningen alltid sker i förhand oavsett om du betalar med Klarna faktura eller önskar ett annat betalmedel.

Om du väljer en löpande månadsprenumeration kommer den första betalningen att ske direkt vid beställning. Efterföljande betalningar dras med start runt den 1:a i månaden. Samma sak gäller för fakturabetalning, fakturan skickas ut runt den 1:e i månaden (med undantag för helgdag) till din registrerade mailadress eller till ditt Klarnakonto och ska betalas inom 14 dagar. 


Boxen betalas i förhand oavsett betalningsmedel.


Om du väljer en tidsbestämd prenumeration eller ett presentkort betalar du hela perioden på en gång, direkt vid beställning. Väljer du att betala med betalkort eller Paypal dras betalningen för alla boxar vid beställning och väljer du att betala med Klarna får du en faktura till din mailadress eller till ditt Klarnakonto för hela perioden.

Paypal är ett e-handelsföretag som erbjuder tjänster för betalningar och penningöverföringar över Internet. PayPal fungerar som mellanhand för betalningar. Väljer du att betala med PayPal kommer du att skickas vidare till deras hemsida där du ombeds att logga in på ditt Paypal konto (har du inget kan du enkelt registrera ett på www.paypal.se innan beställning). Fyll sedan in dina kortuppgifter på hemsidan och bekräfta. Du kommer nu att skickas tillbaka till glossybox.se när köpet avslutas.

Fakturabetalning sker i samarbete med Klarna: Betalningstiden är 14 dagar. Vid dröjsmål debiteras en påminnelseavgift på 60 kr, samt dröjsmålsränta med 24 % + gällande referensränta. Fakturaavgiften om 19 kr tillkommer vid varje beställning som är gjorda innan januari 2018, vid 3-, 6- eller 12 månader tillkommer endast avgiften vis beställning och förnyelse av prenumerationen (inte varje månad). Så om du startar en prenumeration från januari 2018 och framåt står vi för avgiften.


Fakturan finner du på ditt konto hos Klarna, du loggar in där via betalarens personuppgifter.


Vid fakturafrågor kontakta Klarna.


Telefonnummer: +46(0)8 – 120 120 10


Hemsida: https://klarna.com/sv/kundservice

När du försöker handla med faktura eller delbetalning hos Klarna görs en bedömning för att avgöra om du kan handla för det valda beloppet. Skulle ditt köp inte bli godkänt och du vill ha mer information gällande detta är du varmt välkommen att kontakta Klarnas kundservice för vidare support.


Kontaktuppgifter:


+46(0)8 – 120 120 10


Observera även att om du väljer att betala med faktura från Klarna är det viktigt att du använder de uppgifter (namn och adress) du är folkbokförd på. Leverans- och fakturauppgifter måste vara samma och detta av säkerhetsskäl. Det går alltså inte att beställa en prenumeration till en annan leveransadress än den man är folkbokförd på eller till en annan person. Välj då istället betalkort eller PayPal. 

På Klarnas hemsida kan du alltid själv få fram din faktura genom att logga in på ditt Klarnakonto, via Mitt Klarna. Där har du också möjlighet att skriva ut en kopia på din faktura och dessutom flytta fram förfallodatumet med 10 dagar. Du är alltid välkommen att kontakta Klarnas kundservice direkt om du föredrar det.


Kontaktuppgifter Klarna:


Telefonnummer: +46(0)8 – 120 120 10


Hemsida: https://klarna.com/sv/kundservice


Har du en löpande prenumeration och betalningen för månadens box inte har gått igenom så pausas din prenumeration tillfälligt.


Om din betalning inte gått igenom så kontrollera först att du inte har en spärr på kortet för internet- eller utlandsköp och att det finns tillräckligt saldo på kortet. Testa sedan att uppdatera dina kortuppgifter på ditt glossykonto. Du kan enkelt uppdatera dina kortuppgifter genom att logga in på ditt konto på Glossybox, klicka på "Mitt konto", klicka dig in på prenumerationen och sedan "Ändra betalningsinformation".


Vi gör nya dragningar månaden ut för alla vars betalning inte gått igenom.

För att ändra dina kortuppgifter gör du följande:

- Logga in på ditt glossykonto

- Klicka på "Mitt konto" > klicka dig in på prenumerationen > "Ändra betalningsinformation"

- Skriv in dina kortuppgifter och bekräfta

Väl i kassan anger du din rabattkod nedanför din varukorg. När du har klickat på "Lägg till" kommer koden att aktiveras och du kommer att se att beloppet dras från summan att betala. Du kan endast använda en rabattkod per order.

Leverans

Glossybox skickas alltid ut från vårt lager i olika intervaller från mitten till slutet av månaden. Efter att den har lämnat vårt lager kan leveranstiden variera beroende på var i landet man bor och om boxen går direkt ner i brevlådan eller lämnas in på ombud. Normalt tar det ca 5 arbetsdagar.

Boxen levereras med PostNord DirektLink och delas ut direkt i brevlådan (om den är tillräckligt stor) annars lämnas den in till ett närliggande postombud. Observera att vi ej hänger påsen på dörren som tidigare.


Glossybox kan inte bestämma vilket postombud boxen levereras till utan då måste du kontakta ditt lokala postombud. När ditt postombud mottagit din box får du en avisering om var och när boxen kan hämtas ut. Hämtar du inte ut boxen inom 14 dagar returneras den till oss.

Har du fått ett mail om att boxen är på väg till dig, men sedan inte hört något på en vecka? Oftast kan det dröja ett par dagar för speditören att få din box levererad hem till dig eller ditt utlämningsställe. Har det gått över två veckor och du inte hört något kan du kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Stäm av din adress på din beställning och ta kontakt med ditt ombud om de kan ha glömt att scanna in din box.


Du som får din box skickad med PostNord, kan spåra din box med hjälp av ditt kollinummer via PostNords hemsida eller genom att ladda ner deras app PostNord till mobilen. 

Vi levererar till hela Sverige, men har tyvärr inte möjlighet att skicka boxen utomlands. Glossybox finns även i andra länder, så som Norge, Finland, Storbritannien, Irland, Frankrike, Tyskland, Österrike, Schweiz, USA och Kanada!

Kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto så hjälper vi dig vidare.


För att ändra adress på ditt konto gör du så här:


> Logga in på ditt konto

> Klicka in på "Mitt konto"

> Skrolla ned till "Prenumerationer" och klicka in på din aktiva prenumeration

> Skrolla ned till "Leveransdetaljer" och klicka på "Ändra adress"

> Klicka dig vidare in på "Lägg till adress"

> Fyll i önskad adress och spara

> VIKTIGT! Lägg till din adress på din prenumeration för att aktivera den - det gör du genom att trycka på "LEVERERA TILL FÖLJANDE ADRESS"-knappen


Om du vill att vi hjälper dig är du alltid välkommen att höra av dig via ditt glossykonto!

Din box kan ha returnerats från ditt ombud för att adressen på ditt konto är inkorrekt eller att boxen inte har hämtats ut inom 14 dagar.


Om din box har returnerats ber dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto inom 60 dagar från det då att du skulle ha tagit emot boxen.


Observera att om du inte kontaktar oss inom 60 dagar har vi inte möjlighet att skicka ut en ersättningsbox.

Vi är jätteledsna över att du mottagit en box eller en produkt som är trasig. Ibland händer det saker på vägen från oss till er som vi inte kan påverka men oroa dig inte, vi kan hjälpa er med en reklamation. Läs mer om hur du går väga under “Reklamation och återköp”.


VIKTIGT: Om du upplever problem med saknad eller trasig box eller produkt är det viktigt att du hör av dig till oss via vårt Kundtjänst Kontaktceneter på ditt glossykonto inom 60 dagar.

Vi gör allt för att skapa en spännande mix av produkter i varje GLOSSYBOX. I vissa sällsynta fall kan en individuell produkt som har visat sig vara populär och älskad i tidigare boxar få ett nytt utseende osv. Om du inte är nöjd med produkten ber vi dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Vi kommer då besvara dig inom kort.

Present

Våra presentkort skickas som mail till den mailadress du har registrerat vid köpet. Om du inte hittar mailet i din inkorg, kika gärna om den hamnat i din skräpkorg.


Presentkortskoden löses sedan in på önskat konto via länken: 


www.glossybox.se/presentkort


> Välj den prenumerationsform som ditt presentkort gäller för (3, 6 eller 12-månader)

> Gå vidare till kassan

> Skriv in din 12-siffriga presentkortskod i fältet för rabattkoder

> Logga in på ditt existerande GLOSSYBOX konto eller signa upp som ny kund

> Skriv in dina adressuppgifter och vänta på din första box


När du har löst in ditt presentkort, glöm inte att fylla i din personliga skönhetsprofil. Vi använder din skönhetsprofil som riktlinje när vi väljer produkterna i din box.


Om du har några problem med att lösa in ditt presentkort vänligen kontakta vår kundtjänst som kommer att hjälpa dig vidare.

Via ”Present” uppe i menyn kan du antingen välja att ge bort ett presentkort på 6- eller 12 månader och som mottagaren själv kan aktivera när hen själv vill.


Prenumerationen löper automatiskt ut efter löptidens slut.

Återbetalningar & Returer

Om du saknar en box ber vi dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Du loggar in på ditt konto, klickar dig vidare in på ”Mitt konto” och skrollar dig ner till Kundtjänst Kontaktcenter.

Din Glossybox ska alltid innehålla 5 skönhetsprodukter och om du upptäckt att det saknas en produkt i din box hjälper vi dig självklart!

Saknar du en produkt ber vi dig att kontakta oss via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto. Du loggar in på ditt konto, klickar dig vidare in på ”Mitt konto” och skrollar dig ner till "Kundtjänst Kontaktcenter".

Vi är jätteledsna över att du mottagit en produkt som är trasig. Ibland händer det saker på vägen, från oss till er, som vi tyvärr inte kan påverka. Men oroa dig inte, vi kan hjälpa er med en reklamation. 

För att vi ska kunna hjälpa er vidare med en reklamation behöver vi motta en bild på den trasiga boxen/produkten. Bilden skickas via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt glossykonto och vi måste motta den inom 60 dagar efter att du mottagit boxen.

Så snart vi mottagit bilden kan vi hjälpa dig vidare med eventuell reklamation.

VIKTIGT: Om du upplever problem med saknad eller trasig box/produkt, är det viktigt att du hör av dig till oss via vårt "Kundtjänst Kontaktcenter" på ditt glossykonto inom 60 dagar.

The Man Box

The Man Box är en lyxig box fylld med fem produkter som skickas hem till dig. Dessa är limiterade och nya utgåvor kommer ut var tredje månad (mars, juni, september och december). Boxen innehåller produkter från såväl internationella som svenska märken.


På vår hemsida hittar du information kring produkterna. Varje box innehåller 5 produkter och på sidan under ’månadens box’ syns alla medverkande produkter i fullstorlek. Storleken på produkterna varierar, men vanligtvis är de mindre än originalprodukten.

För The Man Box-beställningar köpta efter 5 december 2017:

Boxen kostar 169 kr/st och betalning sker direkt vid beställning. Limiterade utgåvor, beställs alltså styckvis i begränsad upplaga (ej prenumerationstjänst).



För The Man Box-prenumerationer som är köpta innan 5 december 2017:

Betalningar sker den 1:a i månaden var tredje månad (mars, juni, september, december). Prenumerationen kostar 169kr/box inklusive frakt. Ingen uppsägningstid.


Ett års prenumeration: betalningen för fyra boxar sker direkt vid beställning. Prenumerationen kostar 649 kr inklusive frakt. Förnyas automatiskt om prenumerationen inte sagts upp via ditt konto.

Du kan när som helst avsluta din prenumeration. För att avsluta din löpande månads prenumeration gör du följande:

- Logga in på ditt glossykonto

- Klicka på "Mitt konto” > "Min prenumeration" > "Avbryt min prenumeration"

- Du kommer få ett mail som bekräftar att din prenumeration är uppsagd


Avslutar du din prenumeration via knappen “Avbryt min prenumeration” så kommer din sista box att bli nästkommande box


Observera att det inte går att återaktivera en avslutad prenumeration.


Dina GLOSSYCredits kommer finnas kvar på ditt konto även efter cancellering (GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter man mottagit dem).

Är din Manbox beställd efter den 5 december 17 behöver du inte säga upp den, detta då det är en limiterad box och engångsbeställng efter detta datum.


En årsprenumeration av The Man box måste senast sägas upp månaden då du får din nästsista box annars förnyas den med samma antal månader. Avslutar du din förnyelse efter att den har förnyats kommer din uppsägning gälla efter den kommande perioden.


T.ex. Om du har en årsprenumeration som börjar med vinterboxen i december och slutar med höstboxen i september så måste du säga upp den automatiska förnyelsen via ditt konto eller via kontakt med vår support via Kundtjänst Kontaktcenter på ditt konto innan sista boxen i juni för att undvika att den förnyas.


Observera att det inte går att återaktivera en avslutad prenumeration.


För att avsluta din årsprenumeration gör du följande:

- Logga in på ditt glossykonto

- Klicka på "Mitt konto” > "Min prenumeration" > "Avbryt din prenumeration"

- Du kommer få ett mail som bekräftar att din prenumeration är uppsagd


Dina GLOSSYCredits kommer finnas kvar på ditt konto även efter cancellering (GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter man mottagit dem).

Eftersom The Man Box endast kommer var tredje månad så är tanken att det de flesta gånger ska vara full size-produkter med, så att de räcker fram tills nästa box kommer. Boxen har alltid ett värde av minst 169 kr som ni betalar.

Eftersom det inte finns lika många kategorier på skönhetsprodukter för män som för kvinnor så kommer många av The Man Box innehålla någon form av hårprodukt, t.ex ett shampoo eller hårvax. 

Eftersom det inte finns lika många kategorier på skönhetsprodukter för män som för kvinnor så kan många av The Man Box innehålla någon form av sådan produkt.

GLOSSY Credits

Du kan tjäna GLOSSYCredits genom att svara på enkäter, fylla i din skönhetsprofil, värva dina vänner och mycket mer. 


Du tjänar GLOSSYCredits varje gång du:

  • Fyller i din skönhetsprofil 3 kr
  • Får hem en månadsbox 2 kr
  • Fyller i en box eller produktenkät: 3-6 kr
  • Skriver en recension på vår hemsida: 3 kr
  • Värvar en vän: 50-125 kr

Det kan ta ett tag innan intjänade credits syns på ditt konto. Skriver du en produktrecension måste den först godkännas innan du får dina credits. 


GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter man mottagit dem.

På Glossybox:

  • Välj önskad prenumeration eller limited edition-box och lägg i varukorgen
  • Logga in på ditt konto och fortsätt till kassan
  • I kassan kan du välja att använda GLOSSYCredits som betalmedel


Notera att du endast kan använda dina GLOSSYCredits på nya beställningar och inte i en pågående prenumeration.


På lookfantastic:

För att kunna använda dina GLOSSYCredits på lookfantastic.com måste du först länka ditt Glossybox-konto med ett lookfantastic-konto.  

  • Logga in på Glossybox-konto. På ditt konto hittar du valmöjligheten att länka samman ditt Glossybox-konto med ett lookfantastic-konto.
  • Du blir vidareskickad till lookfantastic där du loggar in på lookfantastic-konto. Har du inte redan ett lookfantastic-konto måste du skapa ett.
  • Du får nu möjligheten att länka samman dina konton.
  • När du gjort detta kommer du kunna se dina GLOSSYCredits även på ditt lookfantastic-konto.
  • När du handlar produkter på lookfantastic så kan du i kassan välja att använda dina credits som betalmedel.

*Notera att GLOSSYCredits intjänade på glossybox.se endast kan användas på lookfantastics svenska sida – lookfantastic.se.


GLOSSYCredits måste förbrukas inom ett år efter man mottagit dem.

Visa Mastercard Amex Paypal Klarna

2020 © The Hut.com Ltd.