GLOSSYBOX fyller 3 år

Firar med en ny lyxigare box!

GLOSSYBOX säljer en box var tolfte sekund och med verksamhet på tre kontinenter i tio olika länder, har GLOSSYBOX etablerat sig som branschledande på att föra de bästa skönhetstrenderna från mer än 500 internationella varumärken över de senaste tre åren med över sex miljoner utskickade boxar.

För tre år sedan, i hjärtat av Berlin, grundades ett ungt och nytänkande företag. GLOSSYBOX, en prenumerationstjänst på skönhetsprodukter som varje månad skickar ut vackert förpackade boxar med noggrant utvalda produktöverraskningar direkt hem till kvinnor runt om i hela världen.

GLOSSYBOX har globalt samarbetat med flera stora och välkända varumärken, bland annat Harrod’s, Harper’s Bazaar, Vogue samt i Sverige med Lovisa Burfitt och Dagmar för att ta fram exklusiva limited edition-boxar.

“Vi har kommit långt med utvecklingen av GLOSSYBOX och jag är extremt stolt över att se förvandlingen från en idé till det skönhetsbolag som vi är idag. Jag vill uttrycka min största tacksamhet till alla våra prenumeranter, lojala partners och supportrar från hela världen – utan dem skulle GLOSSYBOX aldrig kommit så här långt”, säger Charles von Abercron, grundare och global VD.

För att fira detta 3-årsjubileum vill GLOSSYBOX ge sina fantastiska kunder en ny design på boxen. Boxen, som släpps i augusti, har nu en mer puderrosa färg och en lyxigare och mer sofistikerad känsla och är starten på en ny era!